Jan 10, 2010

mataku

Salam

hari ni aku dan anak-anak balik dari kampung singgah di pasaraya Giant (sbb diaper ada sale)walaupun rasa tak larat gagahkan jua. pastu singgah mkn kat atas dkt food court giant tu. sedang aku makan sambil suap kat anak kecilku aku terpandang sepasang suami isteri dan anak kecil yang sedang tidur dalam kereta sorongnya. Anaka keciknya masih kecilla mayb dalam 4 atau 5 bulan. Maknya pun kecik molek orangnya dan berbadan langsing manakala ayahnya pula besar tinggi dan ragam orangnya. Apa yang nak diceritakan adalah si ibu tu. Biasalah bila badan cantik pakaian agak ikut badan la (kalu tidak mana aku tahu badannnya cantik)namun agak tidak menyenangkan mataku. Bukan apa seluar yang dipakainya adalah jenis kain meri paras lutut tapi bajunya agak singkat. Apa yang tak bestnya bila nampak lingkungan 'segitiga emasnya' maafla. Kalu aku perasaan tak mustahil orang lain tak perasaan terutama lelaki sebab badannya memang cantik mesti menarik perhatian. Aku pun naik jeles, maklumlah aku ni besar tinggi dan takda cutting langsung. Aku leh terima tu tapi bila nampak benda tu aku tak puas hati, suaminya tak kisah ka. Takkan suaminya tak persaan langsung. Tak rasa jeles ke nanti orang lain dok tgk. Ish ish ish..

atau aku yang lebih-lebih

No comments:

Post a Comment

Tintaku..