Jan 17, 2010

Facebook

Salam

Facebook lagi. Bukan apa nak cite kawan-kawan aku yang begitu berminat dengan facebook menghabiskan masa dpn komputer dgn facebook. Kadang tu sampai lewat mlm. Facebook jugala menemukan mereka dengan rakan-rakan lama mereka. Aku aja yang belum berjumpa dengan kawan-kawan aku, samada dari sekolah atau dari maktab.. p mana la depa ni. Depa tak dak facebook kut atau depa tak 'main' la facebook ni.
Apa yang aku dapat facebook juga menemukan rakan-rakan malah bekas-bekas kekasih. Ni yang merbahaya bila dok buka cite lama dok kenang cite lama.MAcam-macam.Kalu setakat nak bersembang takdak masalah tapi bila dok ungkit takut cerita lama berulang membentuk cerita baru. Kenangan lama bermain diminda kenangan baru terukir. Sapa yang naya, anak-anak gak.
Apa yang pasti bila nak berfacebook, ingat muka-muka keluarga.
Aku tak pa sbb aku tak suka sgt berfacebook.

No comments:

Post a Comment

Tintaku..