Jan 1, 2010

2010

Hari ini bermula tahun 2010. Bermula cerita baru, berakhir cerita lama atau cerita lama yang akan disambung lagi hingga menjadi cerita baru atau kekal hingga masih menjadi cerita lama. Apa la tu sekadar berbasa basi..
Alahai 2010 perlu ke azam baru? Azam lama macammana? Rasanya tak kut. Aku mahu menjadi seorang yang sentiasa ada azam sentiasa ada angan-angan. Kalu boleh ku buat untuk hari mendatang aku ialah

1. Lebih rajin dalam membuat assigment dan baca buku

2. Lebih tersusun, inovatif dan kreatif dalam kerjaya aku dengan menimba dan menambah ilmu
3. Jangan peduli orang sangat buat kerja aku
4. Dapat menyimpan lebih banyak
5. Boleh melancong setiap tahun
6. Aku nak beli kamera kalu boleh nak mahal punya

Ada lagi nanti nak update lain

No comments:

Post a Comment

Tintaku..