Nov 8, 2011

update lagi dan lagi

Salam

Aiii cerita Shaklee lagi..huhuhu..bkn pa rasa dah jatuh cinta ngan Shaklee ni..Hari ni rasa Alhamdulillah selsema aku dah ok ..aku takla rasa tersumbat..takla rasa sesak nafas..aku boleh bernafas dgn selesa..
Aku pun dah byk survey, bc, blogni. blog tu dan mcm2 blog lagi berkenaan dengan shaklee ni..dan aku memeng tertarik walaupun regenya agak mahal tapi aku rasa agak berbaloi.Mungkin pada yg kurang berduit macam aku pikio byk kali gak la. Tapi bila satu grup ni jual Trial pack walaupun bila dihitung jd mahal balik..bg aku agak sesuai bg yg mampu dgn budget Trialpack tu...(macam aku la)


Cdg aku ujung bln ni aku nak jd ahli Shaklee tp memang byak pertanyaan yg perlu aku tanya pada upline aku(ni pun rasa2 aku dah ada org)nanti. ialah kan mkn memang senang, nk belajar mkn , nak cite kat org mnala tau ada kwn yg tringin dgn Shaklee ni..btoi tak.
Mana la tau aku diakdirkan nak berbisnes nanti sume tu aku nak kena belajar dulu..tp aku kena psiapkan fizikal n mental aku ulu..biar org nampak sihat dan bertenanga baru sesuai..
ebenarnya aku ni agak pemalu, kurang bercakap dan payah nak tegur org dulu...Tp bila bc satu blog ni dia pun mcm aku gak..so apakata aku cuba..InyaAllah

No comments:

Post a Comment

Tintaku..