Jun 7, 2011

catatan..

Salam
Arini aku bertugas...sok sekali lagi..Punya sempoi arini bw laptop tak bw charger.aduhai bateri dah kong. So tak leh buat keje apa. Akhirnya gebang2 dan tanya depa kut-kut ada berita terbaru,,adala dua tiga cite..
balik umah lepak je, kepala aku masih sakit,,keje umah tak buat cuma basuh baju je tupun bukan aku yang buat tapi mesin. Malam ni aku bertenet...aku agak aku akan sakit kpala lagi tapi aku nak gak. Aku dapat cite ptg tadi dari depa boss tanya aku buat apa bila aku p bertugas tadi. Bukan sorang tapi dua orang...ulang lagi sekali tanya aku buat apa...buat apa dia tanya aku buat apa confius aku tapi aku rasa sangat-sangat hangin..btul-btul hangin. Apasal tanya macam tu ...aku ni usaha balik awai tinggai anak daraku, anak terunaku takdak kawan...bila p keje dia tanya mcm tu...kalu nak tgk aku buat apa..sediakan bilik untuk aku macam depa gak..ada desktop, ada internet, rak, meja dan kerusi...barula boleh nampak apa aku buat...
dia ni memang la aku pun tak tau rasa macam sok tak mau p keje jaa.....ahhh lantakla,,,,

No comments:

Post a Comment

Tintaku..